********************************************************** ********************************************************** ***********************************
*************************
****************
*********

segunda-feira, 10 de junho de 2013

Amigas no Spa ~ Friends in the Spa

Poderiam ser só amigas, mas na verdade esta encomenda foi para mãe e filha. Por isso não posso ter somente um site frio onde somente se encomenda oque se vê e pronto! Eu preciso destes detalhes e minhas clientes também. Foi uma delicia fazer as duas girafas com roupão, do casal "Enfim sós" e ainda acrescentei um colar e broche só para diferenciar.

Portanto, inventem, me desafiem, pois eu adoro!

Could just be friends, but actually this order was for mother and daughter. So I can not have only one cold site where people would  only order what they see and done! I need these details and my clients too. It was delightful to prepare the two giraffes with bathrobe, from the original dolls, the couple "Alone at last," and even added a necklace and brooch just to differentiate.
Therefore, invent, challenge me, because I love it!

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...